Sunday 22 July 2012




Norefal Placenta Oil




Actually Norefal Placenta Oil ni didatangkan dari Switzerland
diekstrak daripada the best sheep placenta from Switzerland
Ada sijil halal dari Kanada
dan juga diluluskan penggunaannya oleh Kementerian Kesihatan Malaysia

Kandungan:
Ovine placenta oil, water, tocopherol, fragrance

Kebaikan:
Melindungi kulit daripada pancaran cahaya matahari
Mengekalkan kelembapan kulit
Pembantu penyerapan Vitamin A
Memulihkan jerawat dan kesannya
Anti-penuaan
Mengurangkan jeragat


Nama aje placenta oil.. tapi bila sapu kat kulit, tak rasa berminyak pun
Instead, lepas sapu kulit rasa LEMBUT jer
dan WANGI - macam bau daun pudina  (mint)

Selain daripada tu, kalau kita ada luka pada bahagian kulit yang lain
boleh sapu placenta oil ni juga.. insyaAllah cepat kering, parut pun tak ketara
(dengan syarat luka tu dah dibersihkan terlebih dahulu)

Cara penggunaan
2 biji softgel sehari (siang dan malam) sehingga mendapat efek yang memuaskan
untuk maintenance, continue 1 biji sehari
sapu jelah di keseluruhan muka dan leher
atau boleh sapu di mana-mana area yang dihajati ;)

Tiada kesan samping
Disahkan tidak mengandungi hormon
Tiada kandungan logam berat
Selamat untuk penggunaan jangka panjang
Sesuai untuk semua jenis kulit terutama kulit sensitif


Saya sendiri dah pakai placenta oil ni
kulit muka saya memang bermasalah
kesan jerawat sedari remaja, masih kemerah-merahan
Alhamdulillah, selepas sebulan, kesan-kesan merah tu semakin kurang ketara
(bukan saya kata, husband saya yang kata! hehe)
~saya takkan berani buat review kalau saya sendiri tak try.. sharing is caring katanya kan.. :)~



Kalau berminat nak cuba, boleh email saya
zara-0193597090

No comments:

Post a Comment